Bakan Uraloğlu, basın mensuplarıyla iftar programında bir araya gelerek Hürmüz Boğazı’ndaki durumu değerlendirdi. Uraloğlu, 15 Türk sahipli gemiden 1 tanesinin İran Limanı’nı kullandığı için izinle geçirildiğini belirtti. Diğer 14 Türk sahipli geminin hala bölgede olduğunu ve sürekli irtibat halinde olduklarını ifade etti. Bunların içerisinde 6 kruvaziyer gemisinin bulunduğunu ve yolcularıyla birlikte beklediklerini aktaran Uraloğlu, İran, Irak, Ürdün, Lübnan ve Suriye’de uçuşların durdurulduğunu dile getirdi. Türk vatandaşlarının Umman’dan ülkelerine dönebilmeleri için ek seferler koyduklarını belirten Uraloğlu, ayrıntıların ilerleyen süreçte açıklanacağını söyledi. Detay haberimizde…
Reklam & İşbirliği: [email protected]