İçişleri Bakanlığı Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi’nde (GAMER) gerçekleştirilen Güvenlik Toplantısında “Hayvanları Koruma Kanunu” çerçevesinde yürütülen çalışmalar değerlendirildi. Bakan Çiftçi, NSosyal hesabından yaptığı paylaşımda, toplantıda doğal yaşam alanlarının yapım süreçleri ve sokaktaki sahipsiz hayvanların bu alanlara taşınmasıyla ilgili çalışmaların gözden geçirildiğini belirtti. Bakan Çiftçi, valilerden illerdeki uygulamalar hakkında bilgi aldıklarını ve sahipsiz hayvanların sokaklarda bırakılmadan doğal yaşam alanlarında barınma ve gıdaya erişimlerinin sağlanması için veteriner hekimlerin gözetiminde sağlıklı bir yaşam sunmayı hedeflediklerini vurguladı. Ayrıca, aziz milletin huzuru, şehirlerin güvenliği ve tüm canlıların yaşam hakkı için kararlılıkla çalışmaya devam edeceklerini ifade etti.
Reklam & İşbirliği: [email protected]