Adalet Bakanı Gürlek, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, Malatya Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından yürütülen çalışmalar sonucunda 19 Mart’tan beri kayıp olan Aysel Yıldırım’ın cinayete kurban gittiğinin tespit edildiğini duyurdu. Gürlek, açıklamasında şu ifadeleri kullandı: “Malatya’da 19 Mart’tan bu yana kayıp olan Aysel Yıldırım hakkında üzücü bir gerçeği ortaya çıkarmak zorunda kaldık. Yürütülen detaylı soruşturma sonucunda, genç kızımızın cinayete kurban gittiği belirlenmiştir. Malatya Cumhuriyet Başsavcılığı’nın koordinasyonunda, İl Emniyet Müdürlüğü ve İl Jandarma Komutanlığı tarafından yürütülen saha çalışmaları, dijital veri analizleri, kamera kayıtları ve tanık ifadeleri titizlikle incelenmiş ve olayın çözülmesine yönelik önemli bulgular elde edilmiştir. Elde edilen deliller doğrultusunda 4 şüpheli gözaltına alınmış olup, kayıp vatandaşımızın cesedine ulaşabilmek için dere yatağı ve gömüldüğü düşünülen yerlerde arama çalışmaları başlatılmıştır. Soruşturma geniş kapsamlı ve büyük bir hassasiyetle sürdürülmektedir. Bu süreçte özverili bir şekilde çalışan Malatya Cumhuriyet Başsavcılığı’na, Malatya İl Emniyet Müdürlüğü’ne, Malatya İl Jandarma Komutanlığı’na ve emeği geçen tüm kamu görevlilerine teşekkür ediyorum. Adaletin yerine getirilmesi, kayıp vatandaşlarımızın akıbetinin aydınlatılması ve ailelerin acılarına bir nebze de olsa derman olunması adına İçişleri Bakanlığı ile güçlü bir iş birliği içinde kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz.”
Reklam & İşbirliği: [email protected]