SON GELİŞME
--:--:--

Bakan Uraloğlu: Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gemilerimiz emniyetle çıkış yaptı

Bağlantı kopyalandı!
Bakan Uraloğlu: Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gemilerimiz emniyetle çıkış yaptı

Bakan Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’nde bulunan Türk sahipli gemilerin durumu hakkında bilgi verdi. Uraloğlu, NSosyal hesabından yaptığı açıklamada, bölgedeki gelişmeleri sürekli olarak takip ettiklerini ve ilgili kurumlarla koordineli bir şekilde hareket ettiklerini belirtti. 26 Haziran 2026 itibarıyla, bölgede bekleyen tüm gemilerin emniyetli bir şekilde ayrıldığını açıkladı.

Toplamda 15 geminin güvenli bir şekilde bölgeden ayrıldığını ifade eden Uraloğlu, bölgede bulunan 3 Türk sahipli geminin ise ticari faaliyetlerine devam ettiği için ayrılmadığını söyledi. Bekleyen gemilerde toplam 99 Türk personelinin bulunduğunu vurgulayan Uraloğlu, “Basra Körfezi’nden anlık ayrılma talebi olan herhangi bir gemimiz bulunmamaktadır. Vatandaşlarımızın ve denizcilerimizin güvenliği için süreci titizlikle takip etmeye devam ediyoruz.” şeklinde konuştu.

Benzer Haberler
Türkiye, Venezuela’ya destek için yola çıktı
Türkiye, Venezuela’ya destek için yola çıktı
Cumhurbaşkanı Erdoğan, karne alan öğrencileri tebrik etti
Cumhurbaşkanı Erdoğan, karne alan öğrencileri tebrik etti
Böcek ailesi davasında karar açıklandı
Böcek ailesi davasında karar açıklandı
Bakan Uraloğlu: Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gemilerimiz emniyetle çıkış yaptı
Bakan Uraloğlu: Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gemilerimiz emniyetle çıkış yaptı
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan Kadir İnanır için başsağlığı mesajı
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan Kadir İnanır için başsağlığı mesajı
DMM’den Ankara Valiliğine ait olduğu iddia edilen bazı belgelere ilişkin açıklama
DMM’den Ankara Valiliğine ait olduğu iddia edilen bazı belgelere ilişkin açıklama
Haberin Doğru Adresi - HABER METRAJ
Copyright © 2025 Tüm hakları ZİRVE HABER 'de saklıdır. Seobaz Haber Teması