Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 2025-2026 eğitim öğretim yılı sonunda karne alan öğrencileri tebrik etti. Cumhurbaşkanı Erdoğan, resmi sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Bugün karnesini alan tüm öğrencilerimizi, sevgili gençlerimizi ve kıymetli ailelerimizi en içten duygularımla tebrik ediyorum. Değerli yavrularımıza verimli ve keyifli bir yaz tatili geçirmelerini diliyorum.” ifadelerini kullandı.
Reklam & İşbirliği: [email protected]