Beşiktaş Erkek Basketbol Takımı, gelecek sezon EuroLeague’de yer alacak. Karar, 13 hissedarın katıldığı toplantıda oy birliğiyle alındı. Siyah beyazlılar, 2012/13 sezonunun ardından tarihlerinde ikinci kez Avrupa basketbolunun kulüpler düzeyindeki en büyük organizasyonunda mücadele edecekler.
Reklam & İşbirliği: [email protected]