İletişim Başkanı Burhanettin Duran, sosyal medya hesabı üzerinden 2025-2026 eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlayan öğrencileri tebrik etti. Duran yaptığı paylaşımda, “Evlatlarımızın yetişmesinde emek ve fedakarlık gösteren değerli öğretmenlerimize ve her zaman yanlarında olan kıymetli velilerimize teşekkür ediyorum. Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızın sağlıklı, huzurlu, verimli ve neşe dolu bir tatil geçirmelerini ve yeni eğitim öğretim yılına dinlenmiş ve daha güçlü bir şekilde başlamalarını temenni ediyorum” ifadelerine yer verdi.
Reklam & İşbirliği: [email protected]